CONCURSUL NATIONAL "INFOSEA"
Editia a 2-a
EFORIE NORD - APRILIE 2003
OBIECTIVELE CONCURSULUI
o Formarea si dezvoltarea unor capacitati prin care elevul va fi capabil
sa foloseasca un nou mediu de învatare bazat pe tehnologie, pentru
a comunica, a colabora, a învata si a-si dezvolta cunostintele;
o Formarea unor deprinderi practice de utilizare a calculatorului, prin
initierea copiilor, înca de la vârsta mica, cu tehnicile din
PAINT;
o Formarea unor capacitati de tehnoredactare a unor texte create de elevi,
dupa o tema data;
o Formarea si dezvoltarea unor capacitati de realizare a unor pagini Web
si de prezentari în Power Point;
o Ridicarea nivelului de pregatire a elevilor si formarea spiritului de
competitie prin participarea acestora la concursuri de informatica;
o Realizarea unui schimb de experienta între învatatorii si
coordonatorii de cercuri de informatica din scolile participante la concursurile,
deja, cu traditie;
o Crearea unui parteneriat între scoli, palate, cluburi ale elevilor
în vederea derularii unor proiecte comune;
ORGANIZAREA CONCURSULUI
Concursul se va desfasura astfel:
- sectiunea de grafica (Paint), participa elevi din clasele I-IV;
- sectiunea povestiri ilustrate (Word - Paint), participa elevi din clasele
III-IV;
Juriul va fi format din învatatori, profesori (câte unul
din fiecare scoala participanta), cu experienta în jurizarea concursurilor
de acest gen.
Proba de concurs pentru sectiunea de grafica va consta în realizarea
unui desen cu o tematica impusa si va dura pentru clasele I-II 1h 30 min,
iar pentru clasele III-IV 2h.
Proba de concurs pentru sectiunea de povestiri ilustrate va consta în
realizarea unei povestiri ilustrate cu tematica impusa si va dura 2 h.