INFOSEA 2003

Home
Prezentare
Participanti
Program
Povestiri ilustrate
Grafica
Album foto
Impresii

 

CONCURSUL NATIONAL "INFOSEA"
Editia a 2-a
EFORIE NORD - APRILIE 2003

OBIECTIVELE CONCURSULUI

o Formarea si dezvoltarea unor capacitati prin care elevul va fi capabil sa foloseasca un nou mediu de învatare bazat pe tehnologie, pentru a comunica, a colabora, a învata si a-si dezvolta cunostintele;
o Formarea unor deprinderi practice de utilizare a calculatorului, prin initierea copiilor, înca de la vârsta mica, cu tehnicile din PAINT;
o Formarea unor capacitati de tehnoredactare a unor texte create de elevi, dupa o tema data;
o Formarea si dezvoltarea unor capacitati de realizare a unor pagini Web si de prezentari în Power Point;
o Ridicarea nivelului de pregatire a elevilor si formarea spiritului de competitie prin participarea acestora la concursuri de informatica;
o Realizarea unui schimb de experienta între învatatorii si coordonatorii de cercuri de informatica din scolile participante la concursurile, deja, cu traditie;
o Crearea unui parteneriat între scoli, palate, cluburi ale elevilor în vederea derularii unor proiecte comune;

ORGANIZAREA CONCURSULUI

Concursul se va desfasura astfel:
- sectiunea de grafica (Paint), participa elevi din clasele I-IV;
- sectiunea povestiri ilustrate (Word - Paint), participa elevi din clasele III-IV;

Juriul va fi format din învatatori, profesori (câte unul din fiecare scoala participanta), cu experienta în jurizarea concursurilor de acest gen.

Proba de concurs pentru sectiunea de grafica va consta în realizarea unui desen cu o tematica impusa si va dura pentru clasele I-II 1h 30 min,
iar pentru clasele III-IV 2h.

Proba de concurs pentru sectiunea de povestiri ilustrate va consta în realizarea unei povestiri ilustrate cu tematica impusa si va dura 2 h.

 

Home | Prezentare | Participanti | Program | Povestiri ilustrate | Grafica
Album foto | Impresii | Site realizat la Info Efnord